les frases de l’home del bigoti #1

Hola a tothooooooom!!!

 

Avui encetem un apartat que ens fa molta il·lusió.

 

Es tracta del que hem anomenat com a “les frases de l’home del bigoti”

 

 

logo definitiu

 

 

 

“I qui és l’home del bigoti?”, debeu pensar…

 

Doncs “es el Jose, mi padre!” (així és com anomeno jo últimament al meu pare, en Josep!)

 

I què són aquestes frases?

 

Doncs són frases populars catalanes i espanyoles que ell acostuma a dir en aquells moments de “crisi” personal meva en les que necessito un bon consell patern, o fins i tot alguna amiga meva n’hi demana. Les utilitza força sovint, sobretot per a fer-me veure que l’experiència és un gran què; i, ostres tu, sempre tenen raó aquestes frases!

 

A mi la veritat és que quan me’n deixa anar alguna, el meu cap sempre reflexiona; i és per això que, tot i que de ben segur que ja les sabeu, tenia moltes ganes de posar-les una mica “arregladetes” i publicar-les al blog.

 

La primera de totes és una que té taaaaaanta raó… Segur que a més d’un us ha passat, també, igual que a mi… Us han proposat una cosa, us ho heu agafat tant i tant bé, us ha fet tanta il·lusió, ho heu explicat a tothom i de cop i volta….

 

Fum!

 

No saps ben bé perquè però…

 

Fum!

 

Adéu a tot el que havies imaginat…

 

I jo, tota trista, quan vaig i li explico al meu pare, sempre em diu la mateixa frase…

 

no diguis blat-01

 

 

I apa que no l’ha utilitzat cops amb mi ni res… Aix! Una que s’embranca il·lusionada amb molta facilitat… jejejej

 

A vosaltres no us l’han dit mai? O sou com jo, i us l’han dit, dit, dit i redit però no hi ha manera? 😀

 

La setmana que ve, una altra frase!

 

Una abraçada i fins aviat!

3 comentarios en “les frases de l’home del bigoti #1

  1. Pingback: Les frases de l’home del bigoti #20 :: Estem de sorteig :: |

Responder

