les frases de l’home del bigoti #4

Hola a tothom!!!

 

Com estem??? Vaaaa… que sembla que l’estiu per fi ha arribat…

 

Siiiiiiiii… arriba tard… I molts, com nosaltres, esteu treballant sufocats, però diuen que val més tard que mai no?  (mmm… vale… aquesta frase em sona també… )

 

S’ha de ser positiu i pensar en què per fi podreu gaudir de la platja, si més no aquest cap de setmana que sembla que pinta bé!

 

I dic podreu, perquè a casa estem molt esportistes amb l’Arcadi últimament… I dubto que trepitgem platja aquest proper cap de setmana, però espero poder-ho fer l’altre, si més no… Que jo sóc com un “pescaíto”! jejejej

 

Som-hi va… Que aquí una comença a escriure i se’n va del tema…

 

 

Avui arriba la tercera entrega de…

 

 

logo definitiu

 

 

 

 

I ve amb una novetat… Una petita il·lustració sota la frase…

 

 

 

Aquesta, quan el meu pare la diu, bàsicament va per me mare i per mi…

 

Es mira a l’Arcadi, la diu… I els dos es tronxen…

 

I és que què vols… Si és que és inevitable… Ens assemblem físicament, però també en tema de personalitat…

 

A vegades ens diuen que semblem germanes…. Que ens portem uns quants anys eh??? O a mi em posen anys (la quan cosa no m’agradaria gaire), o a ella n’hi treuen (en aquest cas ella estaria encantada de la vida)…

 

Així que espero que ens diguin que semblem germanes per la segona opció! 😀

 

Ja sabeu de quina frase us parlo?

 

de tal palo tal astilla-01

 

 

Aquesta frase, el meu pare l’acostuma a dir en castellà, però hi ha una traducció al català que a mi també m’agrada molt…

 

Algú la sap?

 

 

Una abraçada i fins aviat!!!

 

2 comentarios en “les frases de l’home del bigoti #4

Responder

