les frases de l’home del bigoti #11

Bon dia família!!!

 

O no tan bon dia… Ditxoses pluges… Tot i que he de dir que no m’agraden gens, m’encanta treure les meves botes d’aigua, a l’estil Hunter, a passejar una estona… I és que m’encanten! Les adoro! Crec que són un dels motius amb més pes pels quals tinc ganes que plogui… Per a elles, i per no haver de regar el jardí… Mola tenir algú que se n’ocupi de tan en tan no? 😛

 

I avui, sí senyor, és dimecres (mitja setmana ja!)! I com ja sabeu, des de fa un parell de setmanes, els dimecres publiquem…

 

 

logo definitiu

 

 

Hem canviat el dia de publicació, tal i com vam explicar en un post de fa dues setmanes, per tal de poder tenir contacte a principi, mitjans i finals de setmana…

 

Sí, la setmana passada no vam publicar cap frase, però família… Era festa! I jo he de dir que vaig tenir una setmana complicada… Sabeu quan s’acumulen un munt de coses? Doncs això mateix em va passar… I volia fer tots els posts setmanals el dimarts, així ho deixava tot programat i podíeu tenir un post el dimecres i l’altre el divendres, però al final no va poder ser… I em va saber greu, la veritat… I per això demano disculpes…

 

I nois, el divendres no era festa, ja ho sé, però volia penjar les paperines de la castanyada, i llavors se’m va acudir que, com que alguns tenien festa el divendres, doncs podia aprofitar la castanyada que feia el dissabte amb els amics per a poder penjar fotos xulis… Així que, això vaig fer… Però no vaig contar en què dinaríem tant tard, i que ja s’hauria fet una mica fosquet… Tot i això, estic contenta de les poquetes fotos que vam poder fer…

 

Però bé, tanta explicació, tanta explicació, i encara me n’oblidaré de penjar-vos la frase de l’home del bigoti d’avui!

 

No home no…

 

gat escaldat-01

 

 

Aquesta frase us la penjo perquè a mi sempre m’ha fet molta gràcia… Quan la llegeixo o la sento, sempre em ve a la ment una imatge d’un gat fent el seu típic i únic “pfffffff!!!” tocant aigua, veig un dibuix d’un gat esparrofat només de veure un got d’aigua… I és que els gats tenen lo seu…

 

He intentat buscar-vos un video de Simon’s Cat que sortís el gat estarrofat… Però no he aconseguit trobar-vos-en cap… I com que aquest m’ha fet molt de riure, el vull compartir amb vosaltres…

 

 

 

Apalins friends! Que acabeu de passar una bona setmana guapos i guapes!

 

 

Responder

