les frases de l’home del bigoti #12

Bon dia a tothoooom!!!!

 

Ara sí que sí, que sembla que la tardor ens ha arribat!!!

 

 

Bééééééééé!!!!

 

Quines ganes que en tenia jo… Ja sabeu perquè… M’encanten els botins, els les armilles empalfades, els mocadors al coll, la frescor del matí,…

 

Això sí, el que em fa més pal és fer el canvi d’armari… Em costa molt posar-m’hi. Però nois, quan m’hi poso, m’hi poso… I llavors és quan preparo un munt de bosses amb roba que ja no em poso, que en primer lloc passen per casa de ma mare per si ma germana en vol alguna peça, i llavors van directe al contenidor de roba per tal que algú altre la pugui utilitzar.

 

M’encanta llevar-me al matí (encara al·lucino com ja és de dia a les 7:30, gràcies al ditxós canvi d’hora), obrir finestres i deixar que entri aquest aire fresquet però no congelat, tan bonic i especial de la tardor…

 

El que més odio de tot són les pluges, que sembla que segons la senyora de TV3 del temps a Els Matins, s’apropa per aquest cap de setmana… Per la única cosa que m’agrada la pluja és per poder-me posar les meves botes d’aigua a l’estil Hunter!!! Les adoro… Van ser regal de reis de l’any passat i m’encanten!!!

 

I parlant de llista de reis… D’aquí poc anirem penjant cosetes per decorar casa vostra que esperem que us agradin… Totes elles aniran inspirades en el nadal…

 

Però per avui, que és dimecres, ja sabeu que toca…

 

 

logo definitiu

 

 

 

 

I avui us en porto una d’aquelles que apreníem a l’escola quan érem petits… Personalment crec que a mi me la va ensenyar abans el meu pare, com a bon pagès que és, però a l’assignatura de català sortia any rere any… Així que l’heu de saber per força…

 

A aquesta li hem posat un parell de dibuixets que se li escauen molt 😛

 

 

 

cel rogent

 

Què me’n dieu??? Us sona o no us sona???

 

 

A més, s’escau molt per a aquesta època de l’any, tot i que a la resta també… Però la tardor en té molts de cels rogents, o si més no, en tenia i per això anàvem a buscar bolets que, per cert, aquest any no hi ha hagut manera de trobar cap pinatell… Amb el que a mi m’agraden…. 😦

 

Una abraçada, i fins divendres!!! :*

Responder

