les frases de l’home del bigoti #13

Bon dia a tothoooom!!!!

 

Avui arribem a les frases de l’home del bigoti número 13… :S Aquest número no m’agrada gaire, però esperem que enlloc de mala sort ens en porti de bona!!! Eh, bonic? 😀

 

logo definitiu

 

 

Al principi havia pensat en fer una frase relacionada amb la mala sort, però no en trobava cap que m’acabés d’agradar… I llavors, recordant que fa unes setmanes, mentre feia el cafè vaig veure que en Joan Pera feia, de nou, la súpermegaconeguda obra “La extraña pareja”, que va ser un gran èxit juntament amb l’immillorable Paco Moran; em van venir a la ment les frases que més se’m van quedar de l’obra quan la vaig anar a veure (d’això en fa molts anys, jo feia primer d’ESO i hi vaig anar amb el meu germà, la meva amiga Eve i els meus avis; i la feien al Palau Firal de Girona… Quin fart de riure!).

 

Per mi les millors van ser “ai herbeta que et conec i sé que et dius marduix” que deia Joan Pera i el “cas mort aquí terr tirarét!” de Paco Moran.

 

La primera d’elles és la que em va fer més gràcia de totes i, des que vaig veure l’obra, l’he fet servir diverses vegades…

 

Ja no sé si m’agrada per com sona marduix, la frase sencera o simplement perquè em recorda el moment de l’obra i sempre em treu un somriure… Però la veritat és que la tinc guardadeta a la ment i em surt de tant en tant…

 

Així que, avui no puc dir que sigui una frase que realment me l’hagi ensenyat el meu pare, sinó que és una que dic jo, i que volia compartir amb tots vosaltres, perquè m’agrada molt.

 

Així que, us deixo amb la frase!

 

herbeta que et conec

 

 

Vosaltres vau veure l’obra? També us vau quedar amb alguna frase?

 

Una abraçada i fins aviat!

2 comentarios en “les frases de l’home del bigoti #13

  1. Ai Cristina!!! Saps que m’ha fet una tremenda il•lusió veure que m’esmentes en aquest post?? M’estava posant al dia amb el teu blog (del que sóc una lectora incondicional) i quan he començat a llegir que parlaves de “La extraña pareja” m’han vingut records marevellosos a la ment i ja quan he vist que has mencionat aquell dia, m’he posat súper contenta!! Vam riure moltíssim, quina bona estona!! Jo també vaig veure que la tornaven a fer a Barcelona, però em quedaré amb el record de veure-la amb en Paco Moran i en Joan Pera, perquè per mi ells dos són els autèntics!! Un petonarru i no deixis d’escriure en aquest blog tan inspirador i ple de coses precioses!! Muaaa*

    • Eve!!! Jo també en tinc molt bon record! Com no havia de sortir el teu nom? 😀
      He de confessar que tinc pensat fer el mateix que tu: quedar-me amb el record de veure com en Paco Moran i en Joan Pera s’havien endut i personalitzat l’obra fins a fer-la tant especial com perquè durés tants anys a taquilla!

      Una abraçada ben gran, i gràcies per seguir el blog i escriure aquest comentari que m’ha fet tanta il·lusió!!! :*

Responder

