les frases de l’home del bigoti #14

Bon dia a tothom!!!

 

Un dia més, ja som dimecres! I ja sabeu que, des de fa un meset, els dimecres arriba una nova entrega de…

 

 

logo definitiu

 

 

Ueee!!!! jejejje

 

Això també vol dir que ja som a mitja setmana!!! I això és la bomba!!! Tot i que us he de dir que… Nadal està a tocar!!! I tinc un munt d’idees que no sé si podré arribar a dur a terme, entre una cosa i l’altre… Però he de dir que estic molt contenta, perquè a l’estudi estant entrant cosetes molt xulis, i jo estic encantada de la vida!

 

També perquè alguns dels projectes ens han arribat de part de gent que ens ha conegut/retrobat a través de les xarxes socials, i això fa molta il·lusió (perquè bàsicament la meva idea d’escriure tres cops per setmana al blog és per veure com van pujant el nombre de lectors i seguidors, i us he de dir que, avui en dia, és molt complicat… I alguna de vosaltres ho entén segur, si té un blog… )

 

Així que, estic molt contenta i no em puc queixar gens! 😀

 

Però bé, avui, com deia, una nova entrada de les frases de l’home del bigoti… La catorzena! Qui ho havia de dir! jejejej

 

I és una de les frases que he sentit milions de vegades durant el llarg de la meva vida… El meu pare me la dit i redit el que no està escrit! (rodolí) I segurament que vosaltres també l’haureu sentit molt… I no només a les escoles, on també sortia mil-i-una vegades als llibres de català, sinó al vostre dia a dia…

 

Va… us sona…?

 

d'aquesta aigua no en beuré-01

 

 

Oi que si??? Ja us ho deia jo!!! ;D

 

jejejejje

 

Doncs res més per avui! Divendres us penjarem un post al blog relacionat amb les tasses que vam penjar dilluns… Us animareu a fer un DIY aquest proper cap de setmana? 

 

Una abraçada ben gran!

Responder

