les frases de l’home del bigoti #16

Bon dia a tothom!!!

I benvinguts una vegada més al nostre blog… Avui és dimecres i toca una de les frases de l’home del bigoti.

Sí, ho sé… Un dels propòsits d’any nou era que el blog estigués al 100% actiu… Però les dues últimes setmanes he estat treballant en un projecte, i no he pogut… Però prometo que intentaré complir el propòsit del blog al màxim!!! Us u txuru! 😀

Doncs bé… Avui, la frase de l’home del bigoti, va per tots aquells que, com jo, tenen la seva pròpia mini empresa… Que som uns quants!!! 😀

Som petits, però valents! Ens hem arriscat a muntar la nostra idea de negoci i anem creixent de mica en mica. Ens anem fent conèixer a poc a poc, sobretot a través de les xarxes socials, que són una gran manera d’obrir les portes al món en general, i jo, personalment, estic molt contenta amb el que faig!

D’entre els emprenedors que conec, alguns han deixat de banda les feines que tenien per muntar el negoci basat en el seu hobby, d’altres han viatjat pel món i han fet arrels en el lloc que més els ha agradat muntant el seu negoci, d’altres tot just en tenen la idea, i d’altres ja ho tenen a mig camí de treure el seu producte al mercat…

I és que per ser un negoci petit, amb integrants joves, no significa que no sigui una bona empresa… Potser vol dir que ens impliquem més en els projectes que realitzem… Hi posem cos i ànima, i és així com ens agrada fer les coses… Entregant-nos al cent per cent.

Personalment, cada projecte el tracto amb molta il·lusió. I m’és indiferent quin sigui el seu tamany; potser només serà realitzar unes tarjetes, o potser una reforma integral d’un espai… A tots i cada un d’ells me’ls estimo igual!

I això em passa a mi, que realitzo projectes, però imagino que als que realitzen cosetes a mà encara els passa més…

Amb tot això us volia dir una de els frases que el meu pare sempre m’ha dit… I és que en el pot petit hi ha la bona confitura!

02 AL POT PETIT-01

Qua me la diu el meu pare, penso… I tan! I es que som petits, però ens enamora el que fem!

He dit! 😀

Una abraçada ben gran; i ànims! Que ja estem a mitja setmana!

Responder

