les frases de l’home del bigoti #17

Bon dia a tothom!!!!

Ànimus!!! Que ja estem a mitja setmana!!!

Avui és dimecres, així que toca…

logo definitiu

Avui no és una de les frases que acostuma a dir el meu pare, però se li escau molt a l’època a la que estem!!!

I és que carnaval, com comentava al post de l’altre dia, és una de les festes que m’agrada més de l’any. M’encanta pensar de què em disfressaré, com farem la disfressa, buscar informació i exemples al Pinterest, buscar videotutorials de maquillatge al Youtube,…

I és que potser és perquè és una festa creativa, i és el que a mi em va, però cada any l’espero amb moltes ganes un cop hem tornat a la normalitat després de Nadal.

Així que, avui, a punt per al cap de setmana i encara, tot s’ha de dir, sense disfressa…

04 PER CARNAVAL TOT S'HI VAL-01

Així que, tot i ser dimecres i encara no saber de què em disfressaré; a l’espera que algú més s’animi, tinc ganes de viure el carnaval!

Una abraçada ben gran!!!

Responder

