les frases de l’home del bigoti #19

Bon dia a tothom!!!

Segurament estareu pensant… “hombre! que bueno que viniste!” 😦

Sí, ho sé… Hi ha hagut dos dies que no he fet cap post… i és que he estat enfeinada… Tinc algunes cosetes vàries entremans, així que us he deixat per una bona causa… Sí, també sé que ho faig a vegades, però heu de pensar que, al cap i a la fi, qui treballa a l’estudi (i amb això vull dir fer projectes, portar xarxes socials, el blog,…) sóc jo sola, tot i que ja sabeu que a vegades faig col·laboracions amb d’altres interioristes i que també tinc la supervisió incondicional de l’Arcadi que m’ajuda a veure les cosetes des d’un altre punt de vista, i de la Júlia, que a l’estiu em va donar un cop de mà (sister, t’espero aquest també! 😉 )però la que hi posa les mans per treballar sóc únicament jo, i no acostumo a programar posts perquè m’agrada parlar-vos dia a dia del que crec que us pot agradar, de quin temps fa, de com em sento… Crec que així és més personal, i potser m’equivoco… M’agradaria saber què n’opineu vosaltres també… Sota el post, hi ha un espai on podeu deixar comentaris, i us estaria molt agraïda que me’n diguéssiu el que penseu; perquè segur que em servirà molt d’ajuda!

Avui us porto la dinovena frase de l’home del bigoti!!!!

logo definitiu

Aquesta també la diu a vegades el meu pare, però sobretot sobretot sobretot, la fem servir amb els cosins… I és que de fet el nostre nom del grup de Whatsapp és aquest. Som una gran família i ens estimem molt els uns als altres… I cada vegada som més cosins, i més fills de cosins! (des d’aquí una abraçada i un petó ben gran als que ens van anunciar dissabte passat que serien papes de nou; que sé que em llegiu! :* Ens fa molta il·lusió que d’aquí poc arribi un nou membre a la família!!!)

Frase feta relacionada amb els cosins, jo no en conec més que una… I és aquesta…

06 COM MÉS COSINS MÉS ENDINS-01

La sabíeu vosaltres???

Ah!!! I amics i amigues, recordeu que vam dir que per la frase del bigoti número 20 faríem algo especial, i gual que vam fer amb la frase número 10, així que aneu pensant frases que la setmana que ve us informarem de què us podeu endur! 😀

Una abraçada ben gran, i fins la pròxima!

Responder

