el mini projecte que hem entregat avui!

Bon dia a tothom!!!

Ja som divendres, i sembla que aquest cap de setmana pinta un bon temps! Que bé! 😀 Adoro la primavera, de fet, per això la vam escollir com a estació per a casar-nos (mare meva, el mes que ve, ja farà un any del nostre gran dia! Com passa el temps!)

M’agrada passejar pel bosc, les fulles verdes dels arbres, els camps verds, els que estan grocs per la colza florida, el solet dels migdies, les orenetes fent niu,… Aix!!! A vosaltres us agrada igual que a mi???? 😀

Avui, no us portem un DIY com acostumem a fer els divendres, sinó que us ensenyem un mini projecte que hem entregat avui mateix, i que ens ha fet molta il·lusió!

Us explico… El meu primer any de residència vaig conviure amb tota una sèrie de noies, molt maques totes elles, que amb el pas del temps, ens hem anat trobant en moments puntuals, rememorant les nostres històries a la resi. Això sí, sempre, vulguis que no, hi ha amb qui et fas més, i amb qui et fas menys.

Durant la meva estada com a primer any a Barcelona, em van tocar com a veïna d’habitació una gironina molt trempada! Amb la qual vam establir una rel·lació d’amistat important. Les dues teníem classe als matins, i les tardes ens les passavem xerrant, llegint, fent el tonto, començant a fer sèries d’abdominals que mai acabàvem, berenant porqueries,… Doncs ella és la persona que m’ha encarregat aquest projecte petit, que us vull ensenyar; i per això em fa tanta il·lusió!

Em va enviar un correu un dia preguntant si li podia preparar unes frases, tipus les que preparo per a les de l’home del bigoti, així en plan “mono” va dir… 😛 Així doncs, ella em va fer arribar les seves frases, i jo les vaig posar “mones”.

01

02

La finalitat de les frases és utilitzar-les a diferents espais de casa seva. Així que nosaltres ens hem encarregat de dissenyar-les i imprimir-les; i ella serà qui esculli com combinar-les i on col·locar-les.

03

05

07

Avui al matí, hem quedat per trobar-nos, fer-la petar una mica i entregar-li les frases impreses.

2 JUNTES

Així que ja veieu, el nostre estudi està obert a les vostres propostes i idees. Podem dissenyar-vos el que desitgeu: unes invitacions de casament, la decoració per al bateig dels vostres fills, els recordatoris de la comunió,… Només heu de posar-vos en contacte amb nosaltres a través del nostre e-mail info@estudizenna.com i estarem encantats d’atendre’us!

Una abraçada ben gran, i fins ben aviat! 😀

Responder

