Decidit! Migrem a blogger!

Bon dia a tothom!!

Avui no vinc amb un post d’inspiració, o potser sí si teniu un blog o pensat fer-ne un…

Com ja sabeu, el blog de l’estudi està col·locat a la plataforma de blocs WordPress; i ja he anat comentant en algún post que he fet últimament, que ens estàvem plantejant migrar a Blogger.

Què perquè…??? Doncs sincerament, perquè trobo molts més tutorials de com customitzar Blogger que no pas WordPress (sóc súper seguidora del blog de la Blanca Balzola i hi he comprat un curs via online), i cada vegada que la llegeixo i veig com de senzill resulta Blogger, m’entren ganes de passar-m’hi sí o sí.

Així que al final, m’he decidit, i migrem a Blogger!

Què vol dir això? Doncs que a partir d’avui, no penjarem més posts fins que no fem la obertura del nou blog… On esperem tenir cosetes que us agradin molt, amb una estètica diferent, no tan freda, més similar a la que ja tenim a la nostra web, i a més a més, potser hi posarem una petita zona d’encàrrecs… M’ho estic pensant…

El blog ha de ser quelcom divertit, diferent al que és la web, que pensem que ha de tenir un caràcter més “professional”. D’aquí venen les frases de l’home del bigoti, que potser acabarem treient, no ho sé, m’ho he de pensar, com us dic…

I també tinc en ment una botiga online, amb cosetes que crec que us agradarien, i us podrien treure d’algun “apuro” alguna vegada, o que fins i tot us compraríeu perquè us faria molta il·lusió… Però d’això encara me n’he acabar de decidir…

Així que amics, i família, us deixem per un temps mentre posem ordre a les idees i preparem una bonica plataforma en el nostre nou espai de Blogger, que no patiu, quan obrim, us farem saber que ja està actiu.

Una abraçada ben gran a tots i a totes!!!

Us trobarem a faltar,

Responder

