les frases de l’home del bigoti #22

Hello, hello!!!

Què tal a tutti???? 😀

Aiii!!! Si es que la primavera està a flor de pell… Quins dies, quin solet, quina bona temperatura, quina caloreta,… I com mola!! 😀 Els dies són llargs, penses que són les set i ja són les vuit… (jo encara no m’he adaptat al nou horari si em guio pel sol… :S)

Esperem que la temperatura es mantigui així… Que faci bon temps i que no plogui!!! Sobretot que no plogui!!!! Si més no aquest cap de setmana, que és la trailwalker!!! Que com us vaig comentar aquí, aquest any la faig!!! Bé, de fet, la fem… Perquè tan l’Arcadi com jo caminarem els 100 km, a no ser que hi hagi quelcom que ens ho impedeixi. Els que l’heu fet ja ho sabeu, a vegades, per causes desconegudes i per molt entrenat que estiguis, et surten butllofes als peus que t’impedeixen caminar… En conec més d’un que li ha passat i que no l’ha pogut acabar… Esperem que no ens passi això a nosaltres…

logo definitiu

Personalment tinc moltes ganes de fer-la. Que arribi dissabte, aixecar-me amb els nervis a la panxa, esmorzar com una campiona, agafar la maleta i els cotxes i pujar cap a Olot, trobar-me amb les més de mil persones que caminaran amb nosaltres, i sentir l’emoció de la sortida. Anar passant pobles, el ditxós tram d’Amer, i arribar a Girona, on molts ens han dit que ens vindràn a veure al campament que es monta a l’Auditori de Girona (pels que no puguin venir, ens podeu seguir online a la pàgina de la intermon oxfam trailwalker, som el grup 37 i també anirem penjant cosetes a la nostra pàgina de facebook, així ens tindreu localitzats en tot moement).

Han estat molts mesos, però d’axiò espero poder-vos-en parlar dilluns, un cop hagi passat l’experiència… I espero que sigui tant emocionant que faci que algú de vosaltres la feu l’any que ve!

Serà complicat, però sé que tindré a l’Arcadi que no deixarà de fer el pallasso en cap moment! Fent-ne/dient-ne de les seves…

I és per això que avui la frase de l’home del bigoti, com la setmana passada, s’hauria de dir la frase de l’home de la barba, perquè aquesta ell no para de dir-la a tots els entrenaments que hem fet amb la colla centpeus! 😀

08 EL BON CATALÀ-01

Jo no l’havia sentit mai, així que em fa doblement gràcia! 😀

Vosaltres la sabíeu aquesta????

Una abraçada i fins divendres (espero poder-vos penjar quelcom, tot i que estaré preparant les coses per dissabte!)

Deja un comentario